8 Ekim 2013 Salı

Bitenler



Merhabalar bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Malesef bitenler yazımda hiç renkli kozmetik yok :( Genelde en zor bitenler renkli kozmetik ürünleri :((  
Soldan sağa:

 Arrid deodorant: Oldukça büyük bir deodoranttı.Malesef pudralıydı yaz günü bol bol kullandım bitirdim.Kışın pudralı ürünler kıyafetlerde iz yapıyor bittiği için mutluyum bir daha almam..

Altın Yaprak Gül Suyu: Benim cilt bakım rutinim de her daim olan gül suyu vardır.Spreyli bir şişeye koyduğum gül suyunu yüzümü yıkadıktan sonra sıkıyorum.Makyaja başlamadan önce , makyajım bittikten sonra  pudralı görüntüyü yok etmek için yatmadan önce rahatlamak için kullanıyorum :)
Bu bitirdiğim 2. şişeydi. Tekrar alırım.

Mey Saf İspirto: Geceleri makyajımı temizledikten sonra pamuğun üzerine biraz ispirto döküp yüzümde geri kalan makyajı tam anlamıyla temizlemek için kullanıyorum.Tüm yüz yıkama rutinimden makyaj temizlemeden sonra bir de ispirto ile geçtiğimde pamuğun üzerinde makyaj artıkları olduğunu görmek yüzümün tamamen temizlendiğini hissetmeme neden oluyor.Yenisi alındı.( Kuru cilt tipine sahip olan arkadaşlar bunu yapmasın..Yada yapmak istiyorsalar bile iyi bir şekilde nemlendirme sağlamaları gerekiyor bunu unutmayın lütfen)

Colgate Plax: Sıradan bir ağız çalkalama suyu...Sürekli alınan bir şey :) Tekrar alırım.

Bioderma Sebium Gel Foaming Gel : Yağlı ciltler için sabunsuz temizleyici ben çok memnunum 2. şişeme geçtim bile :) Kurutmayan güzel bir temizleyici tavsiye edilir.Yazısına buradan bakabilirsiniz.

Dove Şampuan: Kokusu güzel bir şampuandı ama gözlerimi inanlımaz derecede yaktı. Aklınızda bulunsun şampuanınız ne kadar çok gözünüzü yakıyorsa içerisinde o kadar fazla zararlı madde ve kimyasallar vardır.
Her şampuan aslında gözleri yakar ama bazıları fena yakıyor hatta banyodan sonra gözleriniz kıpkırmızı oluyor işte bu şampuanda benim gözlerimi öyle yapıordu. Benim için şampuanın pek önemi yok elime geleni alırım :) Saç için önemli olan saç kremi ve  kullandığımız serumlar , maskeler , şampuanların iyileştirme özelliği olanlarına inanlar cidden boş iş peşindeler:)


Balea Kuru Şampuan : Yazısı burada.

Roc +50 Tinted Fluid Cream : Rengi aşırı derecede griydi.  Hafif bir üründü Kıbrıs'ın sıcağına güneşine iyi geldi. Bir daha almam farklı ürünler kullanmak daha cazip geliyor açıkçası :)

Avon Foot Works Sugar Lime Mojito Cooling Lotion : Bulgaristan tatilimde  yanıma aldığım tatilde bol bol yürüdüğüm için  bu ürünü her gece yatmadan önce uyguladım. Serinletici özelliği cidden güzeldi :) Kokusu şahaneydi :) artık kataloglarda görmüyorum malesef :( ürün bozulmadan kullanıp bitirdiğim  için memnunum.

Nivea Narlı Lip Balm : Eski formülleri yok artık bu niveaların beğenmiyorum zar zor kullandım bitti. Elimde çilekli olanı da var nasıl bitireceğim bilemiyorum :/

Nivea Med Protection : Diğer renkli çeşitlerine göre formülü daha farklıydı ve çok daha güzeldi. Bir daha alabilirim.

Dove deodorant: Yaz aylarında kurtarıcı ürünler bunlar özellikle bir ada da yaşıyorsanız :) Gerçi ben bu tarz olan deodorantları sevmiyorum daha çok kremsi ürünleri seviyorum :) Ama  sevdiğim gibi bulamazsam bir daha alabilirim.

Evet benim bitirdiğim ürünler bu kadardı :)  Bitenler artmalı ki stokları eritip yerine yenileri alınmalı dimi amaaa:))

sevgiler :)
xoxoxo

İnstagram ema_angelova 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder