1 Ocak 2013 Salı

Bioderma Sebıum Foaming Gel

Merhabalar :))
Daha öncede bahsettiğim gibi benim karma ve yağlı bir cilt tipim var kullandığım ürünler yüzümde yağlandırma yapmaması benim için çok önemli. Şu soğuk kış günlerinde her sene benim yüzümde dudak ve burun kenarlarında  kurumalar dolayısıyla pullanmalar meydana gelirdi. Bu sene öyle bir 
durumla karşılaşmadım bana göre bunun en önemli nedeni yüz yıkama jelim olduğunu düşünüyorum :/..  Neyse konuyu toparlarsak bu yüz yıkama jeli bana çok iyi geldi eğer sizinde bnm daha önceden yaşadığım gibi problemleriniz varsa denemenizi öneririm...
Öncelikle ürün oldukça büyük ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve azalmıyor anlaşılan uzun zaman benimle olacak :))


 Ürünün bence en büyük artısı içerisinde sabun içermemesi..
Her sabah ve her gece  yani günde 2 defa kullanıyorum ...Ten makyajını çıkarmada oldukça başarılı ama göz makyajınızda fazla bir beklenti içerisinde olmayın:)  

Bioderma ürünleri sürekli kampanya ile satılıyor fakat ben araştırdım en uygun fiyat 
http://www.markozi.com/kategori/bioderma-sepetim.aspx alışveriş sitesinde nitekim bende alışverişimi markozi den  yaptım gayet uygun fiyatları var ve güvenilirler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder