5 Ocak 2013 Cumartesi

Classics Dıplıner (Lıquıd eyelıner)

Merhabalar  
Nasılsınız? :)) umarım iyisinizdir...Bana soracak olursanız beğenileriniz yorumlarınız dan dolayı çok iyiyim..Sizlere classics markasının bir likit eyelinerından bahsedeceğim...
Classics markası aslında goldenrose firmasına ait bir isim ve bu isim altında çoğunlukla birbirine yakın kalitede ürünler üretilmekte...Loreal ve maybelline  ürünleri gibi...
Fırçası ile uygulaması gayet kolay olan renk olarak belirgin solmayan akmayan güzel likit eyeliner kendisi..
Suya dayanıklı olanı da mevcut...
 Uygulama aplikatörünü resimin üzerine tıklayarak daha ayrıntılı olarak göre bilirsiniz.Aşağıdaki resimde eyelinerı sürer sürmez hemen fotoğrafladığım için tam olarak kurumadığını göre bilirisiniz. Gözde uygulama çok rahat çünkü fırçanın uzunluğu çok güzel..Gözünüzde hemen kuruyor..uğraştırmadan çok rahat çıkıyor...


Ürün aslında minicik ama çok bereketli 4ml kadar ama bitmiyor :))

xoxoxoxox:)

7 yorum:

  1. lorealın carbon adlı eyelınerını aldımda sormaa gıtsın canım okDr para vermısdım ama değmedı elımı surmusum yalnıslıkla goz kapagında eyelınerdan eser yok eve bı geldım tek gozde eyelıner :D
    golden rose bıle daha kalıcı,bunun rengıde cok guzel bak fıyatı ne yazmamıssın gıne ıyı gunlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıbrıstaki fiyatlarla türkiyedeki fiyatlar arasında çok fazla fark var sizleri yanıltmamak amacıyla yazmıyorum....

      Sil
    2. hem orası daha pahalı dımı :/ haklısın sen yaz genede ama ya nekdra aldıgını merak edıyorum ben cıcım omazmı yazıversen :(

      Sil
    3. Burası daha pahalı genelde sizin aldığınız fiyatın 2 katını ödüyoruz...aklımda olanları yazarım tabiki...

      Sil
    4. sagOl şikER...

      Sil
  2. http://makyajurunlerim.blogcu.com/

    Son zamanlardaki favorim, dipliner <3
    Ben su anda goldenrose kullanıyorum ve çok memnunum.

    YanıtlaSil