29 Mart 2013 Cuma

Alışveriş Haberi Biraz da sitem Biraz da Şans ve Mutluluk!



                                                   



Arkadaşlar bildiğiniz üzere ben Kıbrıs ta yaşıyorum...Ve Türkiye de satılan bir çok ürün buraya gelmiyor..Özellikle kozmetik ürünleri çok pahalı...Flormar, Golden Rose, Gabrini gibi Türk firmaları geliyor çoğunlukla 2 -3 katı fiyatlar ile satılıyor...Maybelline maskaralar 25 ytl...Loreal markasını hiç bahsetmiyorum korkunç pahalı...Ve burada kozmetik ürünlerde asla indirim olmaz %50 indirimi ancak rüyamızda görüyoruz :))....Türk firmalarının ürünleri eğer uzun zamandır stand da ise indirime giriyor ( 2 katı fiyatının indirimi) oda uçuk renkler yada çok koyu fondötenler gibi...Dolayısıyla Türkiye ye yılda 2-3 kez giden erkek arkadaşımın eline koca bir liste tutuşturuyorum..benim için gratis'e ve watsons'a gitmesini istiyorum oda mağzada ki görevlilerden yardım alarak istediklerimi almaya çalışıyor..
Nitekim geçen sene bloglar da gördüğüm essence ürünlerinden istediklerimi listelemiş ve yine erkek arkadaşıma vermiştim ama mağza görevlileri essence ürünleri geldiği gibi bitiyor istediğiniz hiçbir ürün elimizde kalmadı demiş...tabi ben çok üzülmüştüm...:(
Amaaaa uzun zamandır takip ettiğim bir alışveriş sitesi var üstelik essence ürünlerini de satıyorlar..Bakıyorum beğeniyorum falan alsam hani Türkiye' ye giden yok ki cicilerimi getirsin olmaz diyorum...hep erteliyordum...Bundan 1 yada 2 hafta önce bilenler bilir essence çoğu ürününü 3.50 tl ye indirmişti aldığım haberlere görre ürünler kapanın elinde kalmış resmen..Neyse daha fazla uzatmadan buycosmo ya buyurun... Üstelik bazı essence ürünlerinde 3.50 tl indirimi devam ediyor...Home sweet home  allıklarını bulamayan arkadaşlar bi bakın :)) Ben çok ballı bir indirim ile sonunda istediğim ürünlere kavuşacağım için çok mutluyum..En güzel tarafı ise sevgilimi hiç uğraştırmadan istediğim ürünleri indirimle  buycosmo dan alıp onun eline ulaşacağına çok seviniyorum...:) Erkek halimle bana kozmetik alışverişi yaptırıosun millet bana bi tuhaf bakıyo diyo du :D

Koşun kızlar ürünler bitmeden sizde merak ettiklerinizi , ihtiyacınızı
alın :) 50 tl üzeri alışverişlerde kargo bedava!
xoxoxoxox:)

2 yorum:

  1. canım kıbrıs da tr de olmayan hangi markaları bulabilirim? ve önerdiğin avm tarzı yerler var mı nereler :) kuzey kıbrıstasın dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzey kıbrısta yaşıyorum tatlım..Ama kıbrısta avm
      yok... lefkoşada dereboyu dediğimiz bir caddede dükkanlar var alışveriş için...Ama herşey fiyat olarak Türkiyenin 2 katı...

      Sil