3 Mart 2013 Pazar

Johnson's Baby Bedtime Lotion

Soğuklardan kuruyan cildimiz için sürekli  yeni kremler aramaktayız...Güzel nemlendirmesi yetmez kokusuda güzel olmalı haa o daaa yetmez muhakkak parabensiz olmalı diyorsanız....Bebeklere özel ürünlerden olan bu nemlendiriciyi denemenizi öneririm..
Kokusu muhteşem ötesi...bayılıyorum...Yedeği var o derece :))..
Losyon olarak geçiyor ama  bi losyondan oldukça kıvamlı bir yapısı var.Çok kuru bir cilde sahip olanlar nemlendirmesi yetersiz gelebilir..
Ürün 300 ml...Aslında şişesi pompalı olsaydı daha kullanışlı olabilirdi...:/
Ürünün bebeklerde kullanıldığında rahatlatmasını dolayısıyla daha rahat uykuya geçişin olacağı vadi var...Bilemiyorum :)) Bu firmanın birde pembe şişesi olan bi losyonu var oda çok güzel kokuyor...
Fiyat olarak diğer losyonlara göre p








1 yorum:

  1. Evet bebişim gördüm bunu hatta baktım kokladım losyonlarım biter bitmez alacoğum,bu markanın yağını kullanıyorum oda güsel [-=

    YanıtlaSil