22 Nisan 2013 Pazartesi

Maybelline LASTİNG DRAMA GEL EYELİNER 24H -01 İntense Black



Merhabalar :) Maybelline bu jel eyeliner ı tam 2 sene boyunca göz atıp duruyordum almalımıyım - almamalımıyım diye :))
Türkiyede de satışının başlaması ve bloglarda övgüler alması nedeniyle bende artık almalıyım dedim :)
Öncelikle gerçekten çok düşünceli bi ürün hazırlamışlar bizlere jel eyelinerın içinde fırçası da mevcut ve bence bu bir artı...
Ambalaj ve ürünlerin genel görünüşü :
                      Karton kutudan çıkanlar :):
 Ürün gördüğünüz gibi cam bir kavanozda kapağı ise kavanoz kapağına benziyor bence :D...Kavanoz büyük ama içini açtığınızda aslında yarısında ürün olduğunu görüyorsunuz...İlk başta az gibi geliyor ama aslında bereketli bir ürün..:)
             Bendeki siyah rengi ama eğer isterseniz siyah renk üzerine          pembe ışıltılar, yada siyah üzerine altın ışıltılar ve yine siyah üzerine mavi ışıltılar olan renkleri de mevcut :) ( ne kadar güzel anlattım bravo bana :/)
                        Ürünün  açıldıktan sonra 24 aylık bir kullanım ömrü var.
                                  Ürünün içeriği:
              Fırçası bu şekilde aslında kesik uçlu olsaymış daha kullanışlı olurmuş bence :/
 Fırçayı bu şekilde yan tuttuğumda daha ince çizgi çekebiliyorum.
 Fırça ile uygulama yapıldığında :
 Görüldüğü üzere oldukça güzel opak bir siyah sürümü çok rahat yağ gibi kayıyor , gözde kalıcılığı da oldukça iyi..Makyajınızı temizlediğiniz de akma bulaşma yapmıyor.

Ben bu ürünü Güney Kıbrıs'tan 10 euro gibi bir fiyata almıştım...Türkiye de de sanıyorum 25 tl civarında satılıyor olması gerek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder