26 Ocak 2013 Cumartesi

Alışveriş :)





Merhabalar :)) ..yaklaşık 2-3 haftadır gittiğim yerlerden tamamen tesadüf üzerine gidipte pigmentasyonlarına renklerine vurulduğum ve daha önce bloglardan hakkında iyi şeyler duyduğum ürünleri  ve  1 haftalığına İstanbul'a giden sevdiceğimin eline bi liste tutuşturdum :)) istediğim ve Kıbrısta bulamayacağım ürünlerin olduğu  bi listeydi ama malesef gratislerde essence ürünlerine olan talepten dolayı istediğim ürünlerin hiç biri kalmamıştı...Neyse son güne kadar istediklerimi bulmaya çalıştığı için sevdiceğime ne kadar teşşekkür etsem azdır..

İlk telefon görüşmemizde istediğin ürünler yok kalmamış dediğinde çok üzülmüştüm doğruya doğru daha sonra maybelline color tattoolarım gelince çok çok sevindim...:)) Aşağıda gördüğünüz ürünlerin hepsi çok yakında blogda olacak :)

 Saç tokalarını ben aldım malum kısa saç..şu rüzgarlı havalarda tutturmak gerekiyor :/ 
Veeeee bilekliklerr ise bnm canımın canından <3 ..çokkk çok beğendim...Çok güzeller yaa öle böle değil...


Bu güzelliğe bakar mısınız? ne kadar şekerrrrr...:)
Benim zevkimi tarzımı bu derecede bilen ve  seçimler yapan canımın canı :)) çok teşekkür ediyorum süpersin...çok incesin...çok çok öpüyorum :))


 <3  xoxoxox:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder