25 Şubat 2013 Pazartesi

The Body Shop Camomile Gentle Eye Makeup Remover


Uzun süredir çeşitli nedenlerden dolayı ertelediğim bi post oldu :/
Neyse geç olsun güç olmasın dimi :))
The Body Shop ürünlerine karşı sırf doğal içeriklere sahip olduğu için bir ilgi duyuyorum...
Her gün makyaj yapanlar bilir geceleri yatmadan önce makyajlarını çıkarmalı ve bunu yaparken de iyi bir makyaj çıkarıcı kullanmalıyız aksi taktirde gözlerimiz tahriş olup hassasiyet oluşur...Yada göz çevremizde kuruluk meydana gelebilir..
Bu ürün her cilt tipine uygun bir ürün..
Su gibi şeffaf bir yapıya sahip..Oldukça bereketli bir ürün...Hafif köpürüyor.Ama sabunumsu değil..Yağsız bir temizleyici.
Malesef suya dayanıklı rimellerde pek işlevsel değil...Ürünün suya dayanıklı ürünleri çıkaran bi makyaj temizleyicisi daha var.Makyajınızı  aşağıda anlatacağım şekilde çıkardığınız taktirde memnun kalacağınıza inanıyorum..
İlk  aldığımda makyajımı temizlemek için disk pamuğa ürünü döküp makyajımı o şekilde çıkarmaya çalıştım...Bu durum pek hoşuma gitmedi çünkü;
  • Ürün pamuğa fazla geliyor buda dökülmeye neden oluyor ayrıca aldığınız fazla ürün gözünüze kaçıp gözünüzün yanmasına neden olabiliyor.
  • Ürün pamuk kullanıldığında işlevselliğini bi nebze kaybediyor.
  • Tabi bu durumda makyajınız çıkmıyor ve işlem tekrarlandıkça göz çevrenizde hasarlar meydana geliyor.
Kısacası ürünü bu şekilde kullanmanızı tavsiye etmem şayet bu şekilde kullanırsanız muhtemelen üründen nefret edeceksiniz .
Şimdi gelelim benim yöntemime ben en iyi ve en zararsız sonucu bu şekilde elde ettim.
  • Islak mendilinizin üzerine ürünü aşırıya kaçmadan yeterli miktarda dökün.Ve ürünün ıslak mendile dağılmasını sağlayın ben elimle ovalıyorum.
Tek mendil tüm makyajımı temizlemeye yeterli oluyor..Dediğim gibi  ben en iyi sonucu bu şekilde aldım...


  

Ürün içeriğine buradan bakabilirsiniz..
250 ml ve 6 aylık kullanım süresi var..İngiltere de üretilmiş bir ürün..



Eğer uygun fiyatlı,doğal içerikli ve yağsız bir formüle sahip bir makyaj temizleyicisi arıyorsanız..Denemenizde fayda var....
xoxoxox:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder