13 Şubat 2013 Çarşamba

İstek Listesi :))

Makyaj bağımlısı özellikle makyaj mazemelerine aşırı ilgisi - bağımlılığı olan her kadın herhangi bir ürününün yarılandığını gördüğünde yeni ürün arayışına girer:)) Bende öyleyim...





Real Techniques Fıçaları şu sıralar çoğu blogda çok methediliyor...Tabi bende araştırma içerisindeyim uygun fiyat ve güvenli bi site arıyordum uzun zamandır buldum...Siparişimi vermek için sabırsızlanıyorum...Üstelik herkezin bahsettiği alışveriş sitesi ile benim bulduğum site arasındaki 100 tl gibi bi fiyat farkı mevcut...








 Diego Dalla Palma bu maskarayı geçenlerde Rum tarafında inceleme fırsatı buldum..Fırçası tamda benim sevdiğim gibi ...










Bourjois Beauty Full Volume Mascara yine denemek istediklerim arasında..





Bourjoıs markasına ait bu 3 fondötenide demek istiyorum...



İlk kez benim olmasını istediğim ürünleri sizlerle paylaşıyorum..Bu gördüğünüz ürünleri alır- kullanır ve ilerleyen günlerde blogumda yazılarını yazar fikirlerimi sizlerle paylaşabilirim..:)


xoxoxo:)

2 yorum:

  1. benim bloguma gel seni istedigin fircalara kavusturayim.Cekilisim var ve set halinde hediye ediyoruuum.hadi sende katil.
    www.sevonugozunden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben de real techniques expert face brush sipariş ettim, bakalım beğenirsem toplayacağım hepsini herkes öve öve bitiremiyor:)

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil