31 Ocak 2014 Cuma

Ocak favoriler 2014

 

      Merhaba kızlar uzun bir müddet yoktum...Tüm üşengeçliğimi üzerimden attım blogum ile ilgilenmeye başlıyorum..
    2014 yılının ilk ayında bana eşlik eden severek kullandığım memnun kaldığım ürünleri paylaşıyorum sizlerle..



   


 Loreal nemlendiricim ve göz kremim yazısı geliyor...

Tattoo angel parfüm : günlük kullanım için ferah günü kurtaran bir koku...

 Essencee tırnak güçlendirici cila denemelerdeyim etkisinden tam emin olduğumda yazısı gelecek..

  Loreal skin perfection bb cream : çok sevdim yazısı geliyor..

 Cliniqe even better clinical dark spoot corrector: istek listemdeydi aldım ve bayıldım..

 Garnier saf & temiz nemlendirici : gece nemlendirici olarak kullandım ve sevdim...

 mememe shimmer stack bronze : ingiltere de mevcut olan bu markaya aşık oldum...pigmentasyonu şahane...fiyat olarak kıbrıs'ta daha pahalıya satılsada diğer ürünlerine de ilk fırsatta bakacağım...

  the balm nude tude palette : Kullanışlı güzel bir palet hem günlük hem gece kullanımda iyi iş görüyor..Severek kullandım... 

3 yorum:

  1. Nude Tude benim de bu ay favorim, hatta her ay favorim <3 Loreal skin perfection bb krem yazını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. canım bloğa neden yazmıyorsun sen artık :( özlettin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında geri dönüyorum cnm bende özledim :*

      Sil