10 Aralık 2013 Salı

wish list

Merhabalar yakın zamanda bir tatil planım var bu nedenle kozmetik için ciddi rakamlar kenara ayırdım  instagram satıcılarından bazıları ile görüştüm uzun istek listemi paylaştım fakat bana ürünlerin bazılarını farklı farklı zamanlarda getireceklerini takipte olmamı söylediler..Ben ısrar ile Kuzey Kıbrısta yaşadığımı istediğim bu ürünleri şayet getirirler ise bnm için ayırmalarını ve tüm siparişlerimin bir kargoda bana teslim edilmesinin mümkün olup olamayacağını sordum..Hiç bir şekilde bana kolaylık sağlamadıkları için malesef alışveriş planlarım suya düştü..Bende o arkadaşlara kazandıracağım ayıptır söylemesi ne kaybetiğini bilsin diye belirtiyorum 1000tl ileaşağıda görmüş olduğunuz ürünleri almaya karar verdim. İnstagram da ki satıcıya ise burdan sesleniyorum bakıcı değildim alıcıydım gardaş kaçırdın ballı müştericiği:))

Estee double wear fondation


The Balm Voyage Palette

Urban Decay Naked 2



 Lancome Teınt Idole Ultra 24hr

Clinique even better clinical dark spoot corrector



mac paint pot soft ochre





Alınacaklar listem şu an bu şekilde piyasadaki memnun kalınan ürünleri araştırma içerisindeyim...Şayet çok memnun olduğunuz bir ürün var ise lütfen belirtin :)
 Sevgiler 
xoxoxo:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder