20 Haziran 2013 Perşembe

Haziran Favorileri ve Makyaj Çantamda Ne Var?

İlk favori yazımı yazıyorum...Bazı ürünlerimi sırf bitirmek için kullanıyorum :) ama haziran ayında makyaj yapmak zorlaştığından dolayı kullandığım ürünler de de azalma oldu :)


Flormar kaş farı- 2 senedir çok severek kullandığım kaş farım yazısı burada
Revlon kaş sabitleme jeli- yazısı yakında
Rimmel match perfection kapatıcı -yazısı yakında
Bioderma Sebium Pore Refiner -yazısı burada
Maybelline Dream Fresh BB Cream spf30- yazısı burada
Maybelline the falsies feather look maskara -severek kullanıyorum bitmek üzere merak edenler için  yazısı burada
Avon supershock eye liner  -yaz ayı için en kullanışlı göz kalemi bence yazısı burada
She Allık 01 Pink - oldukça eski bir allık serisi hala buluna bilir mi bilmiyorum..Ama rengi çok tatlı çok doğal bu nedenle bozulmadıkça benimle :)
Golden Rose ultra diamonds volume lipgloss-101 (  Şeffaf - simli beyaz) 
Golden Rose ultra shine volume lipgloss-201 ( pembe-nude) bu iki lipglossun da yazıları yakında gelecek...Şimdilik tek söyleye bileceğim çok şaşırdım ve sevdim :)

Ürünlerin altında gördüğünüz ise ihtiyacıma yönelik beni en memnun eden makyaj çantası  :))
NOT: Resimi bir türlü düzeltemedim neden böyle oldu anlayamadım..Üzgünüm :(

sevgiler xoxoxox:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder