30 Aralık 2012 Pazar

Bioderma sebıum misel solüsyon

                       

Bioderma misel solisyonlar şu sıralar herkezin dilinde seviliyor ve çok tavsiye ediliyor!!
Ben yağlı bir cilt türüne sahibim o yüzden seçimlerim hep karma ve yağlı cilt tipine uygun ürünlerden oluyor. Bu solisyonu hem tonik olarak hemde makyaj çıkarıcı olarak kullabilirsiniz diyor firma...
Öncellikle eğer çok üşengeç biriyseniz çok seveceksiniz :)..
Tonik olarak ele alırsak yüzümü çok kurutmadığını ve yağ dengesini bozmadığını söyleye bilirim..
Fakat ben daha çok makyajımı çıkarmak için kullanıyorum. Çünkü göz makyajını çok kolay gözü yakmadan, hırpalamadan çok rahatlıkla çıkarıyor.Ayrıca benim  kalıcı rujlarımı can yakmadan bir tek o temizliyor bu yüzden çok seviyorummm:)) Kokusu varla yok arası beni rahatsız etmiyor en azından.. Ben öncelikle yüzümü yine Bioderma sebıum foaming gel ile yıkayıp ten makyajımı o şekilde çıkarıyorum daha sonra çıkmamış olan göz makyajımı ise solisyon ile kolayca çıkarıp başka bir pamuk ile yüzüme tonik olarak uyguluyorum yıkamadan gece kremimi uyguluyorum....
Güzel bir ürün gerçekten tavsiye edilir verdiğiniz parayı sonuna kadar hak eden bereketli bir ürün.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder